fredag 31 december 2010

Året som gick

Egentligen ville jag göra en "året som gått"-krönika med bilder och "allt det där", men det finns helt enkelt inte tid till det. Egentligen har jag inte tid nu heller, mitt i nyårsfirandet. Men, några rader ska ja väl ändå hinna plita ner.

Årets höjdpunkter:
- Helgas enda resultat i lydnadens öppna klass som gett oss rätten att tävla i vinnarklassen.
- Helgas debut på de officiella agility banorna, som resulterat i två 0-resultat.
- Vår resa till Egypten. Den var riktigt, riktigt HUIPPU!:)
- Helgas BH resultat.
- Vår resa med Helga via Sverige till Danmark och midsommarfirandet på Åland. Vi hade bara sååå kul!:)) Måste absolut göras om!!
- Muru! Tanten har mått så otroligt bra hela året! Det är helt fantastiskt. Hon är så glad, så sprallig och så underbar. Min lilla vovve.
- Herr Pico. Fortsätter att förvåna med sitt lugn och sin "coolhet".
- Helgas resultat från mentaltesten. Helt otroligt och jag är fortfarande förvånad!
- Årets absolut mest minnesvärda: FIN MVA BH Maccabee She Bangs.
- Årets mest spännande: Helga <3 Yatzy. Resultatet ser vi förhoppningsvis i slutet på januari. Mer info om denna spännande kombination kommer inom de närmaste dagarna.

Året 2010 har varit ett mycket roligt år. Jag har igen lärt mig massor och vi har haft ett helt otroligt roligt år. Hoppas 2011 har lika mycket godbitar att bjuda på.

Vi önskar er alla ett GOTT OCH FARTFYLLT NYTT ÅR 2011!

Inga kommentarer: