söndag 17 augusti 2008

Hemsida + andra funderingar

Fick i förra veckan för mig att börja fixa ihop en hemsida åt fröken H. Sagt och gjort, bara att sätta igång. Eftersom jag inte är särskilt tekninsk av mig så blev det att göra en så enkel hemsida som möjligt med färdiga modeller bara att "plocka in". Inte kan jag väl påstå att jag är super nöjd med resultatet, det finns massor som jag skulle ha velat göra annorlunda, men som inte gick att ändra... Nåja, det får duga nu i alla fall. Resultatet hittar ni här: http://www.netikka.net/helga

Denna vecka inleder vi höstträningen. På måndagar är det agility med Helga (fortfarande endast teknikträning...), onsdagar lydnad med Helga (förhoppningsvis...om vi ryms med. Fanns nämligen bara en ledig plats kvar). Torsdagar är det agility med Pico. Sen hoppas jag också att jag och Helga ryms med i en utställningsträningsgrupp som börjar i september. Spårträning kör vi på helgerna.

Naturligtvis har vi också några match-shower och utställningar på kommande under höstens lopp. Nästa utställning infaller den 25.10, dagen innan Helga tösen fyller ett år! Borde alltså anmäla henne dit nu.

För min egen del rör det på sig på arbetsfronten också. Kan hända det blir att byta jobb i slutet av september. Vi får väl se.

Ha det bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du är beredd att åka en bit så kan du komma till Vasa på utställningsträning. Första var redan i tisdags och fortsätter varannan tisdag fram till jul. Info finns på Vasa hundklubbs hemsida.